Frågor i mitt liv...

Varför är jag ALLTID sjuk på nyår?

Varför är Loka i 33cl flaska godare än samma Loka i 1,5liters?

Varför sätter jag mina mål så högt att jag aldrig ens kan skymta dem?

Varför är det alltid en jättebra film på TV när man har hyrt film, men aldrig något bra på TV om man inte hunnit till videobutiken?

Varför är det alltid rusning i affären när man jobbar ensam, men inga kunder alls om man har tagit in extrapersonal?

Varför saknar jag ibland människor som jag träffar nästan jämt?

Varför kan jag inte tycka att något är lagom intressant? Varför måste jag lägga ner hela min själ i allt?

Varför har jag fler besökare på bloggen när jag inte bloggar?

Varför vill alla alltid ha det jag inte kan ge dem?

Varför minns jag ALDRIG att jag INTE ska klia mig i ögonen när jag tillagat chili?

Varför får jag alltid en opassande finne mitt i ansiktet när jag vill vara extra fin?

Varför är livet så fult med frågor som inte har något svar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0