Igår började min semester!!!!!

Igår var det nerräkning till semestern. Redan när jag steg upp hade jag fått en lyckönskning från Vicky. Hon gillar ju att skicka sms i ottan. På förmiddagen trillade Maria in. Alldeles finklädd i en jättesöt kjol. Tänkte att jag kunde ärva den....
Tanken var väl mest att vi skulle bestämma inför vår strandutflyckt idag. Och det fick vi ju gjort.
Strax efter det kom lilla Ingrid. Det är ju inte så ofta man ser henne längre. Saknar våra torsdagsdater.... suck! Men det var väldigt roligt att få umgås en stund med henne och höra allt det snaste i hennes liv.

Visst var det kul med så mycket påhälsning.... men det som gjorde dagen var inte mina kära vänner utan.... JOE LABERO! Kan ni tänka er att herr Labero själv var inne och handlade till sin 6månaders lilla Nicole. Vi är väl inte direkt bortskämda med kändisar.... Joe Labero, filmkritikern Orvar Säfström och så Helena Seger då förstås.... Annars har vi under våra två år inte sett fler kändisar. Så jag måste erkänna att det kändes minst sagt surealistiskt.



Efter jobb igår bar det av hem till min syster. Det blev middag där sen gick vi ner till Bulltofta och spelade minigolf. Simon fick ett set med klubbor av oss. Som tur var de i plast, för han använde dem flitigt!





Det blev ganska sent och vi blev lagom klara med golfen när det blivit bäckmörkt!



Men vad gör väl det när man har.... SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0