Bilder från mina dygn i Mullsjö....

Eftersom jag var lite dålig på att ha med mig kameran, så finns det bara bilder från vissa delar av vår Mullsjö-vistelse (Inte för att jag känner någon som helst skylldighet att hänga ut varje detalj av mitt liv... hihihi) Jag hade i varje fall jätteroligt hela tiden. Många utflykter blir det.... (som Peter Dalle skulle uttryckt det)

 
Lisebergsutflykt

  

                       

I övrigt tog jag bara foton från stugan.... under tiden vi packade ut i bilarna för att åka där ifrån....

  

                                  

Till Vicky......

Nedan presenterar jag beviset på att du alltid posar när du ser kameran.



Utan att du ser kameran.....



Så fort du såg kameran..... Hihihi...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0