Varför gnäller hon hela tiden???

Det är väl konstigt...?

Så fort jag hittar en skitrolig application på facebook, en humoristisk sida på nätet eller ett gäng fräna bilder på Google, då kommer hon fram. Den där outhärdliga lilla elakingen som bor långt in i Emmy och som har som enda mål att driva mig till vansinne genom att tjata om att fönsterna ska skyltas om, lagret ska städas eller att butiken ska dammsugas.

Måste säga att jag gillar henne ändå!

Just nu står hon och överväger om våra handdukar ska tvättas eller rent utav brännas. Det senaste är nog att föredra, då de nu mera står av sig själv. Alla ni som behöver något riktigt peelande kan höra av sig. Då kan ni få en handduk. De rivs som f-a-n.

Kommentarer
Postat av: Tydligen gnälliga arbetskamraten

Tur för dig att du la till att du gillar mig ändå!! Annars hade du fått se på gnäll!!! Kan inte hjälpa att jag även idag känner mig lite nedstämd :`(

2008-04-29 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0