Valborg!

Då har man precis gjort som halva svenska befolkningen... Köat en halvtimme på bolaget för att få sitt 8,5%-iga vin. Jag gillar bolaget, men ibland känns det lite överarbetat. Min alkoholkonsomtion hade nog mått bara bra om jag kunnat inhandla mina drycker mer lokalt. Fast vem vet... Kanske är det så att lilla Tempo på Riseberga säljer  svartsprit under disken. Jag har ju faktiskt aldrig frågat!

För övrigt så har kvällens firande redan inlätts med lite vin till maten. Inget konstigt med det... eller..?

Klockan 19.00 prick skall jag spöa skiten ur alla som vågar ställa upp i kubb. Om någon mot förmodan vill följa upp med en runda krocket efter det, så ska jag gladeligen vinna över er även i det.

Hoppas att alla har fattat att det är klockan 19.00 eller att ni i varje fall läser min blogg innan det är för sent. Jag räknar med en viss försening av paret Nilsson/Persson som så modigt tänkt ta bussen. Vi vet ju alla hur otroligt illa Jessica mår och hur hon verkligen lider av att färdas med det avlånga fordonet. Förmodligen får de hoppa av ett flertal gånger för att kräkas... Men vi väntar tålmodigt!

Kommentarer
Postat av: Jess

Fröken Nilsson ska rota fram sina åksjukearmband och räknar därför med att max ett kräkstopp kommer inkluderas!!!

2008-04-30 @ 16:55:28
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0