Två sjuklingar och jag.

Stackars männen i mitt liv. Båda verkar helt säkra på att de kommer att avlida inom en mycket snar ramtid.

Loke har sitt sår och Andy har hela 37,8 graders feber. Båda delar mer än gärna med sig av sitt lidande. Mycket och länge.....Trevligt så här en Måndags kväll! Man borde ha det så här lite oftare. Det är ju otroligt roligt att lyssna på hur svårt det är att vara sjuk.

Jag är själv pipig och ynklig när jag är sjuk.... Men män är något speciellt. De har det så mycket mer plågsamt. Jag tror inte att vi kvinnor någon gång kommer att förstå hur svårt det är att vara man.

Om jag inte kommer till jobb imorgon, så kolla gärna alla sinnessjukhus. Kan vara att jag blivit knäpp av allt gnäll.
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0