Tänker på Engla...

Läste precis att 42-åringen har erkänt mord på Engla och han har även visat var kroppen fanns.

Även om man visste att det var väldigt lite hopp kvar efter så här lång tid, så ville man ju inte att hon skulle vara död. Att hon är död betyder att det ute i vårt fria samhälle går människor som roar sig med att döda barn. Att det finns människor som är så genomonda att de är helt befriade från empati och medkänsla.

Helt utan tanke har han berövat Engla på sin framtid. Han har ryckt en ung flicka från sin familj och sina vänner.

Jag är i vanliga fall ganska nöjd med det svenska rättssystemet (Beltran-rättegången borträknad), men i detta fallet kommer hämden fram i mig. DÖDSSTRAFF är underskattat! Eventuellt glider mina tankar åt det hållet, då jag själv blir rädd för att sätta barn till denna världen.

En värld där människor tror de kan göra hur de vill....

image46  image45  image47

Tänker på Dig och Din familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0