Stackars voven!

Idag har min älskling varit hos vetrinären. Han fick dränage och fick även sy några stygn.

Det hela började när rackarhunden stack i Söndags morse. Han var borta i 30min. Jag märkte inte att han var skadad när han kom tillbaka. Det var inte förän vi var hemma som Andy märkte att han slickade ovanligt mycket på sitt knä.

Ett sår stort som en femkrona hade han fått. Vetrinären trodde att det var taggtråd, men jag vet inte det.... I Genarp där vi gick har jag aldrig sett taggtråd. I och för sig så kommer man en bra bit bort om man håller hundhastighet och man är borta i 30min.

Nu är han hemskt ynklig. Först ville han inte lägga sig ner utan stod bara i givakt hela tiden. Nu har han till och med somnat, men vi får se hur länge det varar.

image28

Kommentarer
Postat av: Jess

Han e ju så sööt kanske en av världens sötaste till och med...

2008-04-07 @ 16:54:36
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Anonym

veterinären

2008-04-07 @ 19:07:09
Postat av: Jess

Haha jag lovar att det inte är jag som märkt ord denna gången!!!

2008-04-07 @ 21:19:56
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Carro

-"Grrrrr... Jävla ordpoliser!!!!!" *spottar och fräser*

-"Det är väl bara att vänja sig vid att folk gör narr av mitt handikap!"

Mår otroligt dåligt psykiskt av det just nu... Men jag lovar att jag ska ta mig från avgrunden. Jag ska resa mig över detta!

2008-04-08 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0