Sola naken i trädgården....

Mitt mission i år är trädgården. Gräsmattan ska trimmas och buskar ska planteras för att få lite mer insynsskyddat. Tanken är att vi ska ha så pass lite insyn att det går att sola naken i trädgården. Missförstå mig rätt.... Tänkte inte göra det, men hade varit bra att kunna.

Som vanligt så tävlar jag mot Micke i vem som har finast gräsmatta. Tävlingen har pågått i x antal år, men jag har aldrig vunnit. Tänker faktiskt göra det i år. Om det så innebär sabotag på hans verk. Tänk er vad en flaska terpentin kan göra mot alldeles tät och klargrön gräsmatta....

Så alla som vill låna en trädgård att feja i... säg bara till! Eller förresten... Det är bara att komma hem till mig. Trädgårdsprylarna står i förådet. I övrigt tar jag tacksamt i mot alla råd gällande gräsmattesköttsel.

image50

Detta är kanske ett bra allternativ???

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sola naken i trädgården"...
"Buskar ska planteras"...

eeeh??????

2008-04-22 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0