Pokerkväll!

Då var lördagens tillställning avklarad. Vissa njöt nog mer av den än andra... (Eller hur Maria?)

Jag tyckte det var superroligt trots att jag inte vann en enda gång. Men jag skyller på otur. Under båda omgångarna fick jag bara bra kort vid fyra giv.... Suck... Och vid de tillfällena hade Maria antingen exakt samma kort som jag eller ännu bättre. Även om Maria spelade mycket bra, så var det nog också lite tur som hjälpte henne att gå hela vägen.

Jessica var ju precis så som jag fått stalltips av Maria om. Hon gick med på allt. Synd bara att jag aldrig fick tillräckligt bra kort för att lura in henne i en  duell. Men jag tyckte trots det att hon spelade riktigt bra och att hon var farlig för mitt spel. Lite därför jag hejade på en extra kung då det stod mellan Jessicas AA och Marias KK.

Och så till de två nybörjarna.
De skötte sig finfint! Lite svårt med reglerna i början, men vad kan man förvänta sig när tre personer drar reglerna i kanon. Efter några mindre missar, så löpte spelet på fantastiskt bra. Emmy var otroligt duktig, men det är ju lite fusk..... för hon har det ju i generna....

Tapasen blev bra. Kommer att få äta kycklingspett i åtta veckor nu, men övriga rester hamnade i Nilsson/Persson-hushållet, så det blir deras problem.

OTROLIGT TRIST ATT INGRID GÖRANSSON INTE KOM. MAN SAKNADE EN ANING FAKTISKT!

Kommentarer
Postat av: emm

Tack jag tyckte själv att jag var ganska duktig för att vara förstagångenspelare.
Tycker om när du lämnar "dessa problem" till mig. Alla problem i matform tas emot med öppen famn i det perssonska hushållet. Härmed skylls diverse viktproblem numera ännu mer på dig.

2008-04-21 @ 13:37:23
URL: http://emm.webblogg.se
Postat av: Ingrid

Jag hade mer än gärna avlägsnat mina revben, då jag numera är riktigt trött på dem. Tänk, då hade vi äntligen kunnat bowla och jag hade kunnat vara hos dig i lördags. Tål att tänka på!

2008-04-21 @ 14:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0