Örjan, min IDOL!

Kollade upp mannen som inte tänkt igenom hela upplägget på sin skrivelse i tidningen. Hans signatur "Örjan Danielsson, Fagersta" var inte så svår att spåra. Via Eniro förstod jag att mina farhågor var sanna! Örjan är en alldeles livs levande liten man på snart 71år som verkligen tror att isarna smälter mer för att klockan flyttas en timme per halvår.

Så underbart att leva i en värld där man tror att människan kan påverka varje detalj så enkelt och att man aldrig behöver tänka på naturkrafterna och hur jorden fungerar.

Nu påstår han väl snart att jorden faktiskt är platt och Gallileo gallilei vänder sig i sin grav!

image59

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för lite Vasaloppet på denna blogg... jag vill ha uppdateringar

2008-04-29 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0