Ordpolisen är nu mera förlåten!!

Idag har jag lyckats luska fram vem ordpolisen är. I och med att det faktiskt är en människa jag känner och tycker bra om, så är han förlåten.

Direktbudskap till Mr Ordpolis:

Bara så att DU vet så har jag svårt för att ta kritik.... Särskilt annonym kritik. ; )

Vad gäller Vasaloppet så står planerna helt still. Har fått så mycket att tänka på med de nya butikerna och så. Jag skulle så gärna vilja åka nästa år. Mest för att bevisa för dig att vi kan fika oss igenom loppet. Får väl se hur det blir, men just nu känns det inte som vi kan ta ledigt för att åka skidor så där onödigt långt.

För övrigt var det kul att märka av dig här. Det var ju en stund sedan man såg dig!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag tror jag vet vem mr ordpolis är!!!

2008-04-30 @ 14:29:49
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Mr Ordpolis

Mr Ordpolis ber om ursäkt, det är en ofin vana men är nog delvis en form av tourettes syndrom. Jag erbjuder mig att stå i butiken när ni fikar er igenom vasan ;)

2008-05-01 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0