Nu är det (snart) jul igen!!!

Jaha, då är det snart jul igen... Höstkläderna är redan beställda och idag kom ett helt gäng med leksakskataloger. Jag kan inte låta bli att sitta och kryssa för vad som ska beställas inför julhandeln.

Man hinner bara bli av med julrean så är det tid igen. Visst är det kanske så att jag kallar den största delen av året för jul. Men dok... Tiden går fort! I min värld börjar julen i slutet av september och varar till februari. Inget konstigt med det. Jag jobbar trots allt inom detaljhandeln.

Känner att årets största överköp kommer att vara TRÄMAT. Vi sålde trämat för säkert 50.000kr under senaste julhandeln. Så vi kommer lätt att ta in vansinnigt mycket mer i år. Vi lär bli trämatsaffär i år. Särskilt som de nya katalogerna innehöll så mycket spännande och nya varor. Jag vill ha allt!!!!
image35image36

Ett smakprov på vad min trämatsfetish kommer att köpa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0