Mitt sunda jag har paus idag....

Som ni alla vet så har jag börjat mitt nya sunda liv. Ni har ju säkert sett hur jag rasat i vikt och hur jag nu mera knappt syns eftersom jag blivit så otroligt smal efter att gått ner otroliga 2kg.

Idag tog jag dock paus från fullkornsbröd och morötter. Och det med råge!!!!  Idag käka jag McFeast till lunch, pizza till middag och glass till efterrätt. Till filmen snacksade jag på säkert minst 2hg godis.

Måste säga att jag inte alls gillar hur jag känner mig nu... Just nu mår jag illa och känner mig uppblåst. Ska nog hålla mig till fullkornet framöver. Faktiskt riktigt skönt när man inser att man inte alls saknar sin gamla skräpmatslivsstil!

image40image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0