Mer om spanien!

Idag är det 1 månad och 10 dagar tills jag sitter i en solstol i Nerja.

Har idag tagit ett stort beslut gällande den resan.... Jag ska inte låta promillehalten sjunka för lågt!

Har hört att det kan vara farligt att vara på solsemester utan att hela tiden ha en drink inom en armlängds avstånd. Hemligheten är att dricka "long drinks"... Dessa håller "pocenten" i chack, utan att man blir för full. Tanken är ju bara att man ska vara så där härligt mosig i huvudet. Då jag planerar att supa ner min yngsta kusin med, tycker jag det är kanon att vi är tre på vår hyrbil. Då kan Andy köra runt oss moshuvud på olika utflyckter och så...

Ett annat måste är GLASS!!! Massor med glass. Glass i strut, glass i bägare, glass som efterrätt och glass till frukost. Om jag kommer på ett bra sätt att kombinera drinkar och glass, så vore det det bästa..... Hmmm....

Tål att tänkas på....
image48 image49

Kommentarer
Postat av: Jess

Hoppas på att få se videodokumentation på er moshuvud!!

2008-04-16 @ 12:59:58
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: carro

Vi har tänkt göra en dokumentär om hela resan. Arbetsnamnet är "Plötsligt i Nerja".

2008-04-16 @ 20:24:45
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Jess

Nu börjar jag tycka att det är trist att läsa samma inlägg för sjunde gången!
Jag tror inte jag är ensam om att tycka så...

2008-04-17 @ 13:36:44
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0