Imorgon är det fest!

(Detta inlägg skulle publicerats den 23 april......)

Ja.... Eller fest och fest.... Mer middag hos syrran som fyller 34år.

Jag känner hur ålderns höst smyger sig på mig, bara genom att min syster tar ett steg närmare pension. Är det nojigt?? Jag har alltid haft åldersnoja och är aprädd för att bli så gammal att jag inte kan ta hand om mig själv.... Lite sjukligt att tänka på det vid 26 år och 11 månaders ålder, men men....

För övrigt tänkte jag påminna alla att jag fyller år om exakt en månad. Det vill säga den 23 maj. Tårta och presenter mottages med glädje. För även om man inte vill bli äldre, så vill man ju inte missa själva födelsedagen!

(Detta inlägg skulle publicerats den 23 april......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0