GRAND MASTER CARRO

Då blev det ingen bowling idag heller.... SUCK!

Det är istället schemalagt till klockan nio nästa fredag. Så för alla er som vill se "THE GRAND MASTER CARRO" göra strike efter strike, så är det bara att sluta upp i min fanklubb.

Är dock lite orolig för de som ska med påde på fredag och lördag. Hur kommer det liksom att kännas för alla berörda...? Att jag vinner över er två dagar på raken. Först bowling sen poker. Ni kommer vara helt förstörda!!!

Jag ska försöka att vara ödmjuk, men jag kan redan nu varna er för att jag är en otroligt dålig vinnare. Det kommer ni om inget att märka på min vinnardans uppe på närmsta bord och på alla bu-ramsor jag suttit och knåpat ihop till er förlorare. Kul för Marcus att äntligen få träffa mig. Mitt rätta JAG!

image37

Kommentarer
Postat av: Maria

Du behöver inte vara orolig längre, jag kommer ju vinna på lördagen!

2008-04-11 @ 16:11:53
Postat av: Jess

Bowlingen kan du få... men dont put your hopes up till pokern... Maria det gäller dig med, vi vet alla att jag inte går under smeknamnet pokerqueen utan anledning... Sorry girls... youre going down!

2008-04-11 @ 16:38:24
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0