Brott och straff.... Vad mer...?

Behöver hjälp....

Tänkte börja med ett hemligt projekt. Är ni väldigt nyfikna så kan ni tortera min kusin, så säger hon säkert vad det gäller...( Här kan man kontakta henne) I övrigt tänkte jag hålla det lite hysch hysch... Av två anledningarna... Om det blir något, så vill vi inte att någon annan hinner före och om det inte blir, kan det vara skönt att slippa förklara varför.

Vad jag behöver hjälp med är att komma på riktiga klassiker till böcker. De ska gärna vara kända för att var tunglästa. Själv har jag bara lyckats komma på "Brott och Straff" och "Idioten". Fast det är ju bra om inte lille Fjoder har skrivet alla böckerna.

Kom igen nu och hjälp mig spåna!!!
image39

Kommentarer
Postat av: Jess

Röda orm tror jag den heter, den är tungläst iaf och om jag inte minns fel, lite av en klassiker...

2008-04-11 @ 22:22:25
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0