Brädad av xbox!

Igår var jag inte hemma alls i stort sett. När jag kom från jobb gick jag en timme med hunden och sen gick jag hem för att lämna honom. Sedan han blev sydd, ska han inte gå alldeles för mycket. (Tänkte inte på det i morse när vi gick till jobb) När han var avlämnad gick jag vidare själv.

I nära två timmar var jag ute och vandrade. Kom hem strax efter nio. Andy tyckte jag var tråkig, men jag hade huvudvärk och gick och la mig nästan bums.

Idag efter träningen kom jag hem och tyckte att jag mycket väl kunde ta en promenad medan Andy lämnade vår hyrfilm. Suck och stön blev det då genast från honom. -"Du är ju aldrig hemma. Du är jättetråkig."

Jag svarade att jag bara skulle ta en halvtimmes runda och skulle vara tillbaka strax efter honom.

Klockan 20.00, efter 40 minuters promenad var jag hemma. Har vi hittat på något tillsammans sedan dess??? Har vi pratat om något intressant???? NÄ! För Andy har spelat XBOX hela tiden. Det enda man hör från honom är hur orättvist spelet är och hur svårt och långt det är.

Jag kunde ju mycket väl tagit en tur till.... Så i morgon är det promenix som gäller!

Kommentarer
Postat av: Jess

Men du förstår ju inte hur orättvist ett xbox kan va.... Nä du kunde nog promenerat hela natten, han hade nog inte märkt om du va hemma eller inte...
Jag har iaf roats av din blogg nu i en kvart eller så, så jag e glad... sov gott!

2008-04-09 @ 22:45:12
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0