Googles nya tjänst....

Googel har en ny tjänst... Den innebär att man kan översätta alla engelska sidor direkt till svenska... Ibland kan det dock innebära vissa problem. Hur sugen blir man på att köpa en Hermes Birkin-väska efter att ha läst detta?

Det är oerhört svårt att få dessa säckar, men att få en krokodil i denna storlek och underbara nya färgen är verkligen ULTIMATE!



Sådär skulle jag säga.....


Fabolous!

Visst är det underbart när folk lägger så mycket tid och energi på de viktigase frågorna i samhället!
länk http://www.dn.se/nyheter/sverige/fritt-fram-for-bara-brost-i-simhall-1.897683  länk

Helt klart håller jag med... kvinnobröst har väl aldrig setts som något sexuellt....

IDIOTER!

Hmmm...



Vad tänkte killen som tog beställningen för trycket på den här snabbmatskartongen......? Eller ska jag säga snabbinatskartongen....?

I-landsproblemen i mitt liv just precis nu....

  • Drar mig just nu väääääldigt mycket för att utnyttja ett presentkort på massage, som min mamma gav mig i julas. Detta för att jobbar ihop med killen som masserar... Hur ball är det liksom...?

 

  • Just nu är jag sjuuuuuukt sugen på cheesecake... Men dragkedjan i gylfen har redan problem med att stanna uppe (hänger ihop med nästkomande problem).

 

  • Eftersom jag inte pallade gå till jobb idag, som planerat för att hämta min cykel, så tycker jag att cykelskrället står väääääääldigt mycket ivägen just nu. Ännu en sak som måste flyttas för att komma in i micron.... 

 

  • Sist... Men knappast minst störigt....Där är bara russin kvar bland naturgodiset och det dröjer två timmar och en kvart till jag kan inhandla något annat.

Bara jag....

som undrar var "Dagens kung" tog vägen...?

Listan på människor som bör dö en plågsam död....

Än en gång har listan utökats... Denna gången med:

Alla på Eniro (särskilt Robban) som inte fattar att jag INTE vill ha min hemadress som butikens besöksadress utlagd på internet.

Alla på Hotels.com som inte fattar att man faktiskt vill ha ett rum när man gjort en så kallad bokning hos dem.... Tacka Gud och Shiva att hotellen INTE har varit fullbokade när vi har kommit dit!

Ingrids tatuering!

En jättefin tatuering på en jättefin tjej!


Bli för fan inte sjuk om du bor på Videdal!!!!!

Ringde vårdcentralen prick 8.00... Fick besked att jag hade nummer 2 i kön. Sen blev det tyst... Nu har det varit tyst i 7min... Vågar dock inte lägga på. Kan ju hända att personen före hade ett sjukt komplicerat ärende.... Men förmodligen har exakt samma sak hänt igen... Det är verkligen VARJE gång!
Man ringer dit... Får köplats och blir bortkoplad.

Sen är det för sent att ringa dit igen... Provade efter 4min med min mobil... Då var köerna så långa att man skulle återkomma en annan dag...

Malmös sjukvård är fantastisk...


RSS 2.0